Чому Путіну так потрібна Україна?

Мало хто знає, але схоже на те, що Путін всерйоз готується до третьої світової війни. На це вказують обсяг і характер замовлень для військово-промислового комплексу. 
Виявилося, що без України Росія не зможе здійснити своє переозброєння, призначене на 2012-2020 та на яке виділено 20 трильйонів рублів. 
Конструкторські бюро ВПК Росії зараз перевантажені роботою і навіть не встигають робити те, що замовляє Міноборони.
Чому Україна так важлива в цьому питанні? А ось чому!
Росія не полетить?
Завод «Мотор Сiч» виробляє майже ВСІ двигуни для російських вертольотів: Мі-8, Мі-171, Мі-24, Мі-35, Мі-26, Мі-28, Ка-27, Ка-29, Ка-32, Ка -50, Ка-52 ... Росія сама може зробити в рік від сили 50, а до 2020 їм потрібно 3000 двигунів (2 на один вертоліт і 1 запасний)
Завод «Мотор Сiч» виробляє так само двигуни майже до всіх цивільних літаках Росії: Іл-18, Іл-38, Ан-8, Ан-12, Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-32, Ан- 72, Ан-74, Ан-124, Ан-140, Ан-148, Бе-12, Бе-200, Як-40, Як-42
А ще ВПС Росії кровно зацікавлені у військово-транспортних літаках київського ДП «Антонов». Особливий інтерес у військових - до спільного серійного виробництва Ан-70 і Ан-124: Руслан. Іл -76 навіть близько не може закрити цю нішу і в Росії аналогів не виробляють.
Київський концерн «Артем» випускає ракети класу «повітря-повітря» середньої дальності Р-27 (ЕР1, Р1, ЕТ1, Т1) для літаків МіГ-29, Су-27, Су-33, Су-34, Су-35. На даний момент «Артем» - єдиний на пострадянському просторі виробник ракет такого класу для цих машин.

Росія не попливе?
Ще одна галузь, де без України обійтися можна, але вкрай складно і собі дорожче буде - військове суднобудування. У Росії банально відзначається недостача будівельних місць. А на Україні є три суднобудівні заводи в одному лише Миколаєві!!
Що стосується будування авіаносців, справа поки є проблематичною - потрібні величезні інвестиції. Найголовніша перевага українських суднобудівників перед російськими - здатність будувати великі судна дедвейтом до 180 тис. тонн
Так само в Миколаєві розташовується «Зоря» - «Машпроект» - найбільший в СНД розробник і виробник суднових газотурбінних двигунів (ГТД) для військових кораблів. Двигунами від «Зоря» - «Машпроект» оснащуються і багато кораблів російського ВМФ (зокрема, будуються фрегати проекту 22350, фрегати проекту 11356Р / М, проектовані перспективні есмінці проекту 21956). У Росії виробництво таких газових турбін налагодити так і не змогли


Ядерна зброя говорите?
Ще одна область російсько-української співпраці - кооперація в області обслуговування міжконтинентальних балістичних ракет (МБР) старого покоління (радянського виробництва), донині складають основу ракетно-ядерної потужності Росії. Зокрема, РС-20 (він же РС-36М, а за класифікацією НАТО - SS-18 «Сатана») розроблений в дніпропетровському КБ «Південне» і проводився на заводі «Південмаш» - фахівці «Південного» і «Південмашу» і понині здійснюють гарантійний авторський нагляд і аналіз технічного стану російських ракет, беручи участь в роботах з продовження їх термінів служби. Запчастини для МБР старого покоління також поставляє «Південмаш».
І вже не секрет, що російська програма ядерного переозброєння «злегка» провисає: ракети в шахтах старіють, неможливо нескінченно продовжувати термін експлуатації «Сатани», а твердопаливні РС-24 «Ярс» і особливо «Тополь-М» цієї самої «Сатані» заміна ніяка - вони кардинально поступаються своєму попереднику за потужністю і максимальної дальності доставки «вантажу». З ракетами для підводних човнів справи і зовсім йдуть неважливо - та ж «Булава», як відомо, не літає, і нові ракетоносці фактично беззбройні. І складно зрозуміти, як у справі створення нових важких МБР Росія може обійтися без українських ДКБ «Південне» і ВО «Південмаш».
Наступний допис
« Prev Post
Попередній допис
Next Post »
10 Komentar
avatar

А ще Путіну потрібні наші генерали адмірали-витязі! )))))))))))))) які пачками здаються в полон навіть не почувши ще одного пострілу

Balas
avatar

ебанутый шизофреник

Balas
avatar

Это такая особая тактика. Они все перейдут на службу РФ и развалят ВС изнутри. Их 20 лет этому учили

Balas
avatar

Маю підозри що викладена аналітика дещо перебільшена - Росія вже мінімум з рік намагається розгорнути власне виробництво в напрямку моторо- та кораблебудування. Було стільки розмов про перспективи співпраці Росії та України в напрмяку кораблебудування на базі Миколаїва.

Balas
avatar

где эти разроботки? Я живу в Николаеве все заводы судостроения почти развалены ,специалисты давно ушли.

Balas
avatar

Ха Ха... А зачем ходить туда - сюда. И так всё перемешалось... Это Путлер, в противовес "Казаков" решил свою 3D стратегию запустить.... Не учёл человеческий фактор... (4D получилось)

Balas
avatar

Короче мы сами производим то,чем нас хотят уничтожить!Надеюсь-поставки приостановлены...хотя не верится.:-(

Balas
avatar

загуглив "фрегати проекту 22350", вибиває вікіпедію, про миколаїв - ні слова, гуглю далі "Мі-8, Мі-171, Мі-24, Мі-35, Мі-26, Мі-28, Ка-27, Ка-29, Ка-32, Ка -50, Ка-52" про українських виробників - НІ слова(правда, ресурси, в основному, російські, допускаю дезу) на рахунок "Іл-18, Іл-38, Ан-8, Ан-12, Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-32, Ан- 72, Ан-74, Ан-124, Ан-140, Ан-148, Бе-12, Бе-200, Як-40, Як-42" дійсно правдв - в основному - Мотор Січ.... Далі думайте самі...

Balas
avatar

"фрегати проекту 22350" дивись "2 газотурбинных двигателей М90ФР мощностью по 27 500 л.с.", а якщо ввести в гугл "М90ФР", то ймовірно попадеш на сайт ГП НПКГ «Зоря-Машпроект», завод у Миколаєві.
Так само про двигуни літаків теж можна дізнатися, якщо знайти маркеровку двигуна.

Balas
avatar

М90ФР – корабельный ГТД большой мощности (27500 л.с.), разработанный НПО Сатурн в сотрудничестве с ГП НПКГ «Зоря-Машпроект» (Украина).



Технические характеристики М90ФР
Мощность на номинальном режиме (в условиях корабля), л.с. - 27500
Удельный расход топлива на номинальном режиме, кг/л.с.ч. - 0,170
Расход воздуха на входе в компрессор на номинальном режиме, кг/сек - 72
Ресурс (полный/межремонтный), час - 40000 / 20000
М90ФР успешно прошел государственные сдаточные испытания в 2005г. на испытательном стенде ГП НПКГ «Зоря-Машпроект» (г. Николаев, Украина). Испытания двигателя проводились с установленным редуктором РО55.

Balas