Як ми змінились за останній рік

Останнім часом частенько чую від людей що в державі нічого не змінюється, знов при владі олігархи і взагалі кругом одна ЗРАДА!!!
Я категорично не погоджуюсь з такими людьми, насправді все по трішки зміюється, можливо не так швидко як нам того хотілося б, але змінюється.
І я говорю не про якісь високі матерії, а про звичайний побутовий рівень.
Не знаю чого але мені здається що наше суспільство стало на порядок ввічливіше і це помітно скрізь. 
Наприклад часто помічаю як на нерегульованих переходах(зебрах) пішоходи які мали повне право переходити дорогу, уступають її водіям і це супроводжується доволі милими жестами.
Аналогічно вчиняють і водії.
Можливо це не зразу помітно, але коли ходиш постійно одними і ти тими ж дорогами то мимоволі помічаєш.
Обслуговування в кафе та інших закладах громадського харчування це взагалі окрема тема.
Якщо раніше офіціанти просто приймали замовлення, приносили страву і забирали гроші і супроводжувалось це не завжди привітним виразом обличчя, то тепер обслуговування на рівень вище). 
Офіціант не лише порадить що краще вибрати в меню, а й привітно і доволі детально розкаже про переваги тієї чи іншої страви, а коли буде забирати рахунок то обов'язково ще й запитає чи було смачно)
І я говорю не про ресторани, а про звичайні кафешки.
Звичайно, що скоріш за все це зумовлено економічною кризою і заклади таким способом борються за клієнтів.
Також помітив, що більш ввічливіші стали і державні службовці, нема того хамства що було буквально 2-3 роки назад.
Можливо це лише мені здалося, не знаю, але я переконаний що зміни в державі починаються зі змін внутрішніх.
А які зміни помітили ви напишіть будь ласка в коментарях)

Популярні дописи з цього блогу

Головний ворог України не на Донбасі і навіть не в Москві - головний ворог України в Києві..

Російський десантник про окупацію Криму

Що доброго зробив Путін для України?