Притча про стриманість...

В мою квартиру увірвався сусід і змушує дружину до співжиття. Я, щоб не виглядати дикуном і провокатором в очах моїх друзів і ділових партнерів намагаюся триматися стримано. Тому забарикадувався на балконі, закурив і чекаю консультацій від друзів.
Сусід вже зовсім знахабнів, ходить як у себе вдома, улігся на мій диван, ляснув по попі мою дружину, мовляв, пішли зі мною в спальню... Але я тримаюся, не піддаюся на провокації. Ось і друзі мої дзвонять, підтримують мене. Молодець, кажуть, ми з тобою.
Хочеш, твій друг Жека на джипі у тебе під під'їздом промчить? Нехай твій сусід подивиться з вікна і побачить які круті у тебе друзі. Ага, кажу, давай, а то раптом я не стримаюся, і вріжу йому. Але я поки що себе контролюю, запасу продуктів на балконі достатньо, та й сигарети ще є.
Сусід вже тягне мою дружину в спальню. Який нахаба! Але головне не піддаватися на провокації, зберегти обличчя, так би мовити. У хід пішла друга пачка сигарет.
Льоха подзвонив моєму сусідові і сказав: "так що ти твориш? Негайно вшивайся до себе додому!" Сусід відповів що це не він, а мої родичі з села приїхали і буянять, а він у нашому спільному під'їзді укладає плитку і якщо що - захистить нашу сім'ю. Ну брехня! Хоч би стриматися і не дати йому по морді ...

Популярні дописи з цього блогу

Враження від книги Кейта Феррацці - Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств.

Головний ворог України не на Донбасі і навіть не в Москві - головний ворог України в Києві..

Кар'єрні ігри. Як узяти владу у свої руки